Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Της ελπίδας το πλοίο

Δε ζήτησα ποτε τίποτα από σένα
Δεν ήθελα εσύ να με πληγώσεις
Εγώ όμως ημουν που σε κοίταζα στα ματια
Και δε σου είπα ποτέ ούτε ένα ψέμα.


Τα όνειρα μου όμως έσβησες στην άμμο
Σαν κάστρα έτοιμα να καταρρεύσουν
Τα σύννεφα έκρυψαν το φως της ελπίδας
Κι εσύ το δάκρυ σκούπισες με πόνο


Σκιές κινούνται γύρω μου, φωνάζουν
Τα μάτια προσπαθούν να μου κλείσουν
Δε θέλουν αύριο στη ζωή τη δική μου
Μα προχωράω με ελπίδα κι όνειρα.


Τι κι αν το μίσος γλεντάει στη ζωή μας
Η ελπίδα πλοίο είναι που θα ταξιδέψει
Σε δρόμους άγνωστους, αγνώστων αυταπάτες
Εκεί θα σε ζητάω εγώ και θα κοιτάω


Ήμουν σίγουρος πως η ελπίδα δε χάνεται
Ακόμα και το πλοίο όταν πέσει
Δε με φοβίζουν της θάλασσας τα κύμματα
Δεν είμαι που θα φύγει, θα τρέξει


Μέχρι το τέλος εγώ θα είμαι εδώ
Ακομα και αν ποτέ δεν τελειώσει
Θα ξέρω όμως πως έκανα εγώ το σωστό
Και πως η αρχή και το τέλος θα πονέσει…




Σ. Μ.
29-5-2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου